Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Kontrowersyjna reklama bielizny Calvin Klein!
Calvin Klein

Kontrowersyjna reklama bielizny Calvin Klein!

Calvin Klein słynie z kampanii uchodzących za kontrowersyjne. Najczęściej klienci marki są nimi zachwyceni, jednak tym razem CK przekroczyło granice! Nowa reklama bielizny została usunięta z sieci…

Niestosowne zdjęcia w nowej kampanii CK

Zamieszanie wokół CK wywołało zaangażowanie do najnowszej kampanii bielizny 18-letniej modelki Lulu, której zbyt młody wygląd oburzył klientów marki. Na zdjęciach udostępnionych w social media przez Kleina możemy nadal zobaczyć Lulu, jednak brand zrezygnował z fotografii, na których modelka ma na sobie tylko bieliznę i stojąc w prowokacyjnych pozach, wygląda według odbiorców… jak dziecko! Czarno-białe, minimalistyczne zdjęcie w założeniu miało nawiązywać do kultowych reklam Calvin Kleina z Kate Moss w roli głównej, tymczasem zamiast zachwytu, wywołało oburzenie. Jak w przypadku większości kontrowersyjnych reklam bielizny, zdania na temat zasadności wycofania zdjęcia są podzielone. W obronie marki stanęły kobiety, które podobnie jak Lulu nie mogą się poszczycić kobiecymi kształtami i nie widzą nic niestosownego w tym sposobie prezentowania damskiej bielizny. Wycofanie reklamy nasuwa więc pytanie, czy definicją kobiecości są duże piersi i okrągłe biodra i czy pomimo pełnoletności modelki, Calvin Klein powinien rezygnować z kontrowersyjnych zdjęć…

Kolekcja Calvin Klein Jeans Back to Basics

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=CwDrO9pFEEs” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

 

Niefortunne zdjęcie Lulu w bieliźnie marki Calvin Klein wzbudziło oburzenie, w przeciwieństwie do najnowszej kampanii Calvin Klein Jeans. Kampania promująca denimową linię to minimalizm w najlepszym wydaniu i powrót do korzeni. W spocie możemy podziwiać młode modelki: Natalię Westling,  Selenę ForrestKiki Willems i oczywiście Lulu. Klimat reklam CK z lat ’90 uchwycił tym razem fotograf Willy Vanderperre. Kolekcja składa się z jeansów z wysokim stanem, denimowych koszul i klasycznych kurtek.

Fot. youtube, Instagram, calvinklein.com

 

 

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.