Calvin Klein słynie z kampanii uchodzących za kontrowersyjne. Najczęściej klienci marki są nimi zachwyceni, jednak tym razem CK przekroczyło granice! Nowa reklama bielizny została usunięta z sieci…
Niestosowne zdjęcia w nowej kampanii CK
Zamieszanie wokół CK wywołało zaangażowanie do najnowszej kampanii bielizny 18-letniej modelki Lulu, której zbyt młody wygląd oburzył klientów marki. Na zdjęciach udostępnionych w social media przez Kleina możemy nadal zobaczyć Lulu, jednak brand zrezygnował z fotografii, na których modelka ma na sobie tylko bieliznę i stojąc w prowokacyjnych pozach, wygląda według odbiorców… jak dziecko! Czarno-białe, minimalistyczne zdjęcie w założeniu miało nawiązywać do kultowych reklam Calvin Kleina z Kate Moss w roli głównej, tymczasem zamiast zachwytu, wywołało oburzenie. Jak w przypadku większości kontrowersyjnych reklam bielizny, zdania na temat zasadności wycofania zdjęcia są podzielone. W obronie marki stanęły kobiety, które podobnie jak Lulu nie mogą się poszczycić kobiecymi kształtami i nie widzą nic niestosownego w tym sposobie prezentowania damskiej bielizny. Wycofanie reklamy nasuwa więc pytanie, czy definicją kobiecości są duże piersi i okrągłe biodra i czy pomimo pełnoletności modelki, Calvin Klein powinien rezygnować z kontrowersyjnych zdjęć…
Kolekcja Calvin Klein Jeans Back to Basics
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=CwDrO9pFEEs” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]
Niefortunne zdjęcie Lulu w bieliźnie marki Calvin Klein wzbudziło oburzenie, w przeciwieństwie do najnowszej kampanii Calvin Klein Jeans. Kampania promująca denimową linię to minimalizm w najlepszym wydaniu i powrót do korzeni. W spocie możemy podziwiać młode modelki: Natalię Westling, Selenę Forrest, Kiki Willems i oczywiście Lulu. Klimat reklam CK z lat ’90 uchwycił tym razem fotograf Willy Vanderperre. Kolekcja składa się z jeansów z wysokim stanem, denimowych koszul i klasycznych kurtek.
Fot. youtube, Instagram, calvinklein.com