Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • „Girlboss” – serial modowy, którego nie możesz przegapić!

„Girlboss” – serial modowy, którego nie możesz przegapić!

Netflix zapowiada rewelacyjną premierę! W najbliższych miesiącach będziemy mogli zobaczyć serial o zawrotnej karierze Sophii Amoruso, która od zera stworzyła ogromne modowe imperium. Szykuje się opowieść o jednej z najbardziej charyzmatycznych postaci!

Już w kwietniu obejrzymy pierwszy sezon serialu komediowego Girlboss, opartego na bestsellerze napisanym przez Sophię Amoruso. W rolę przyszłej milionerki i zbuntowanej anarchistki wcieli się Britt Roberston, znana między innymi z filmów The Secret Circle czy Under the Dome. W roli jej ojca zobaczymy Deana Norrisa, którego pamiętać możemy m.in. z produkcji Breaking Bad. Producentką nowego serialu została sama Sophia Amoruso oraz Charlize Theron, a scenarzystką utalentowana Kay Cannon. Pierwszy sezon będzie liczył 13 odcinków, a zdjęcia do niego powstawały w Los Angeles i San Francisco.

 

source (1)

#GIRLBOSS – historia modowego imperium

Historia Sophii Amoruso i jej pomysłu na biznes jest niezwykła.  Pierwsze pieniądze zarobiła mając 9 lat, sprzedając domową lemoniadę na ulicach San Diego. Rok później jej rodzice trafili na bezrobocie, więc 10-letnia Sophia zatrudniła się w Subwayu. Robiła kanapki, myła podłogi, a po godzinach dorabiała rozwożąc gazety. Była pracowita i wytrwała, ale po latach swoją młodość wspomina raczej jako ‘’burzliwą’’. Rzuciła szkołę, uznając chodzenie do niej za stratę czasu, wciąż zmieniała pracę, kradła i nikt wówczas nie podejrzewał, że stanie się biznesowym wzorem do naśladowania.

On set for @girlbosstv today reliving the last decade of my life which I may spend the rest of my life doing. Pray for me.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Sophia Amoruso (@sophiaamoruso) 24 Sie, 2016 o 5:38 PDT

#GIRLBOSS – pomysł na biznes

W wieku 19 lat postanowiła porzucić dotychczasowy styl życia i połączyć swoją miłość do ubrań vintage z niekonwencjonalnym pomysłem na biznes. Uruchomiła konto na e-bayu i sprzedawała na nim ubrania (głównie z własnej szafy). Od samego początku jej założenie było proste – sprzedawać rzeczy za cenę wyższą, niż je kupiła. Co ciekawe, nazwa jej modowego imperium (Nasty Gal) wzięła się od nazwy loginu, jaki miała wówczas na swoim koncie e-bay. Ten natomiast był wyrazem jej fascynacji soulową piosenkarką Betty Davies i jednocześnie tytułem jednej z jej płyt.

Amoruso swój internetowy biznes zaczynała z 50 dolarami w kieszeni, płacąc znajomym hamburgerami za prezentowanie ubrań. Dzisiaj jest nie tylko jedną z najmłodszych milionerek w Ameryce i inspiracją dla ambitnych kobiet na całym świecie, ale również jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobistych i medialnych marek. Jej majątek jest szacowany na 280 mln dolarów, co daje jej miejsce na liście najbogatszych kobiet w rankingu Forbes! Sophia stworzyła modowego gigantaangażując w sprzedaż tylko użytkowników Myspace. Sama Sophia w zeszłym roku zrezygnowała z fotelu prezesa w Nasty Gal, pozostając właścicielem firmy i jej dyrektorem. W 2014 roku wydała bestsellerowy poradnik #Girlboss, a wkrótce potem uruchomiła internetową rozgłośnię o nazwie #Girlboss Radio. Nie zamierza jednak spocząć na laurach i jak sama przyznaje, będzie jej teraz tylko coraz trudniej utrzymać to, co osiągnęła. 

Fot.:Materiały prasowe girlboss.com, netflix.com oraz giphy

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.

One Comment