Marka Swarovski postanowiła stworzyć kolekcję biżuterii dla fanek kultowego filmu „Śniadanie u Tiffaniego”! Zobaczcie piękną Karlie Kloss i współczesną interpretację kultowych scen w najnowszej kampanii Swarovskiego…
Karlie Kloss jako Holly Golightly
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=ziZUyqDgFW4″ width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]
Każda z nas zna kultową scenę z filmu „Śniadanie u Tiffaniego”, w której Holly Golightly w pięknej biżuterii wpatruje się w witrynę sklepu jubilerskiego. W spocie Swarovskiego w rolę Holly wcieliła się top modelka Karlie Kloss, a witrynę Tiffany’ego zastąpiła (oczywiście) wystawa sklepu Swarovski. Karlie, wzorem ikony stylu, Audrey Hepburn, dzień rozpoczyna od kawy na wynos, którą pije z papierowego kubka. W kampanii Swarovski pokryty jest on jednak tysiącem błyszczących kamieni imitujących brylanty. W oczach twórców spotu, współczesna it girl nie nosi już długich satynowych sukni tylko seksowną, błyszczącą czarną mini w połączeniu z równie zmysłowym cekinowym topem odsłaniającym dekolt. Dziewczyna Swarovskiego jest nie tylko seksowna i pewna siebie, ale w odróżnieniu od swojej filmowej poprzedniczki, stawia przede wszystkim na ciężką pracę. Feministyczne akcenty, pomimo że pokazane w kampanii w subtelny sposób, nawiązują do wartości, jakimi kieruje się marka od początku swojej działalności i którymi inspiruje swoje klientki.
Kolekcja Swarovski dla współczesnej it girl
W kolekcji #bebrilliant znajdziemy z jednej strony klasyczne perłowe naszyjniki i bransoletki, a z drugiej nowoczesne, błyszczące etui na smartfony. Nową linię biżuterii uzupełniają zachwycające, długie kolczyki, okulary wzorowane na tych noszonych w latach 60-tych przez Audrey Hepburn i subtelne pierścionki ozdobione charakterystycznym dla marki symbolem łabędzia. Nam podoba się możliwość zestawiania poszczególnych elementów z codziennymi zestawami, jak i tymi na specjalne okazje!
Motyw łabędzia w wiosennych kolekcjach Swarovskiego
Marka Swarovski od lat do swoich kampanii angażuje inspirujące kobiety. Poza modelką Karlie Kloss, w tym sezonie kultową biżuterię reklamuje również jedna z najpopularniejszych na świecie blogerek i była baletnica, Margaret Zhang. Motywem przewodnim Swarovskiego w tym sezonie jest symbol łabędzia, który poza kolekcją Be Brilliant, został pokazany również w kampanii linii Swan, której ambasadorką została Margaret. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek biżuteryjnych na świecie łączy ten motyw z nowoczesnymi i klasycznymi akcentami. Łabędź symbolizuje niezmiennie wewnętrzną siłę, nieuchwytne piękno, elegancję i zachwyca swoją urodą , podobnie jak nowe ambasadorki marki.
Fot.: swarovski.com, Instagram, youtube