Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Nieznane oblicze Coco Chanel w nowej kampanii
Keira Knightley w spocie Chanel 2013 rok

Nieznane oblicze Coco Chanel w nowej kampanii

Bunt, pasja i wolność to wartości, które zawsze przyświecały Gabrielle Chanel! Zobaczcie zapowiedź fantastycznych wydarzeń, którymi francuski dom mody zaskoczy nas w tym roku…

Gabrielle Chanel – wizjonerka i buntowniczka

Gabrielle Chanel jest jedną z największych ikon świata mody i od lat, niezmiennie, inspiruje kolejne pokolenia kobiet do podążania za swoją pasją. Jej odwaga i konsekwencja do dzisiaj budzą podziw, podobnie jak imperium, które stworzyła w czasach, kiedy kariera i rozwój zawodowy był domeną jedynie mężczyzn. Projektanta była wizjonerką i jako pierwsza umożliwiła kobietom łączenie wygody i elegancji w codziennym stroju. Francuski dom mody postanowił w tym roku w wyjątkowy sposób uczcić jej twórczość.

Gabrielle, rebel at heart

Gabrielle, A Rebel at Heart. Chapter 18 of #InsideChanel premiering today. #GabrielleChanel

Post udostępniony przez CHANEL (@chanelofficial) 22 Lut, 2017 o 8:59 PST

Niezwykły spot Gabrielle, A Rebel at Heart to część cyklu Inside Chanel, poświęconego kultowym produktom i legendarnym postaciom związanym z marką Chanel. Pokazuje buntowniczą stronę Gabrielle Chanel, jej pasję i nietuzinkowość. Poza filmem, w tym roku będziemy mogli odkryć nowy zapach francuskiej marki, nazwany na cześć projektantki. W nawiązaniu to celebracji jej imienin, Karl Lagerfeld postanowił również zaprojektować torebkę i nazwać ją (oczywiście) Gabrielle. Jesteśmy pewni, że natychmiast po premierze zapowiadanej na jesień tego roku, stanie się ona najbardziej pożądanym modelem od Chanel.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=l6hSh_J8oZU” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

Fot. eastnews.pl, Instagram, youtube

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.