Stworzenie reklamy, która oddaje DNA marki, charakter kolekcji i ponadczasowe wartości, to duże wyzwanie! Najnowsza kampania Diesla, stworzona przez Davida LaChapelle to nie tylko skandalizujące zdjęcia, ale również przesłanie #MakeLoveNotWalls!
David LaChapelle – artysta i skandalista
Stylistyka LaChapella jest specyficzna i surrealistyczna. Artysta lubi kicz i teatralne scenografie, które stały się na przestrzeni lat znakiem rozpoznawczym jego twórczości. Pracował m.in. z Lady Gagą, Madonną, Pamelą Anderson i Kim Kardashian. Tworzył sesje dla największych magazynów modowych, takich jak Vogue, GQ i Vanity Fair. Jego nazwisko jest marką samą w sobie! W swoich pracach pokazuje przerysowaną, wielowymiarową rzeczywistość, odsłaniając jednocześnie ciemne strony popkultury i ułomności współczesnego świata. Lubi poruszać tematy tabu i choć jego twórczość ma tyle samo fanów co przeciwników, bezwzględnie jest jednym z najwybitniejszych współczesnych artystów.
Make Love Not Walls – kampania pełna miłości
Kiedy świat mody obiegła zapowiedź współpracy LaChapelle’a z marką DIESEL, wszyscy spodziewali się skandalu i aluzji do obecnej sytuacji politycznej w Stanach Zjednoczonych. Artysta nie zawiódł oczekiwań i pokazał pełną emocji reklamę, w której miłość, tolerancja i szacunek burzą mury. Amerykański fotograf postanowił pokazać siłę wolności i uczuć, które powinny według niego rządzić światem i zacierać granice międzyludzkie. Zdjęcia i film reklamujący kolekcję DIESLA na wiosnę-lato 2017 są według nas bardzo poruszające i wielowymiarowe. A Wam jak się podobają?
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=COXx3YTNW1s” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]
Fot.: diesel.com, Instagram, youtube