Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Cara Delevingne zaskakuje w nowej kampanii marki PUMA
Cara Delevingne PUMA Do You

Cara Delevingne zaskakuje w nowej kampanii marki PUMA

Zobaczcie najnowszą kampanię marki Puma, której twarzą została modelka i współczesna it girl, Cara Delevingne! Poznajcie kulisy niezwykłej sesji, którą sama stylizowała…

Kulisy niezwykłej kampanii ”Do You”

More coming soon… #DoYou #Suede❤

Post udostępniony przez Cara Delevingne (@caradelevingne) 28 Lut, 2017 o 2:03 PST

Marka Puma od kilku sezonów stara się nie pozostawać w cieniu konkurencji i do swoich kampanii zatrudnia najbardziej wpływowe nazwiska w branży modowej. W zeszłym roku dyrektorem kreatywnym marki została Rihanna, która odpowiada za wizerunek kampanii Do You, promowanej obecnie przez jedną z najpopularniejszych modelek, Carę Delevingne. To właśnie ona pojawiła się w najnowszej, wiosennej odsłonie kampanii. Jej twórcy postanowili tym razem zaangażować Carę również do stylizowania linii Puma Sportstyle i Bodywear, co pozwoliło modelce stworzyć looki w 100% odzwierciedlające jej unikatowy styl!

Stylizacje Cary i nowa odsłona kultowego modelu butów

Podstawą stylizacji Cary i gwiazdą kampanii jest nowa odsłona kultowego modelu Basket Heart marki Puma. Modelka prezentuje na sobie sneakersy The Basket Heart Denim i Rocks the Basker Heart Denim z uroczymi wstążkami i pastelowymi, zamszowymi wstawkami. Dziewczęce buty postanowiła przełamać krótkimi sportowymi topami, ołówkową spódnicą i czapką beanie z dużym logo marki. Buty Basket Heart jeszcze przed premierą zostały okrzyknięte jednymi z najbardziej pożądanych w tym sezonie i bez wątpienia w ekspresowym tempie będą znikać ze sklepowych półek. Ich premiera przewidziana jest na 7 kwietnia 2017. Czy ustawicie się po nie w kolejce?

Fot.: eastnews.pl, Instagram

 

 

 

 

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.