Karlie Kloss i Gigi Hadid w nowej kampanii marki Versace wcielają się w rolę matek! Zobaczcie niezwykły reportaż z życia stylowej rodziny! Dom mody Versace, na którego czele stoi słynna Donatella Versace, słynie z odważnych projektów, przeznaczonych dla kobiet pewnych siebie i świadomych swojego ciała. Tym razem Donatella postanowiła poszerzyć grupę docelową o zapracowane, młode matki, które wciąż chcą wyglądać seksownie i kobieco. Nas zaskoczył familijny wizerunek włoskiego domu mody na sezon jesień-zima 2016/2017, co się zmieniło w postrzeganiu marki?
Gigi Hadid w roli stylowej matki
Stałe bywalczynie pokazów pojawiły się w nietypowej dla siebie roli, przed obiektywem Bruce’a Webbera, który stworzył ciepły, rodzinny klimat zdjęć. Celem marki jest zmiana jej postrzegania poprzez tworzenie wyrazistej kolekcji streetowej, którą można z łatwością wpleść do codziennych stylizacji. Młoda Gigi, dumnie krocząca u boku swojego „partnera” wraz z dwójką dzieci? To niecodzienny widok!
Gigi, making motherhood look both chic and effortless, for @versace_official. See the rest of the must-see #AW16 campaigns via link in bio. #gigihadid #versace ?? Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Harper’s BAZAAR Australia (@bazaaraustralia) 6 Cze, 2016 o 3:35 PDT
Karlie Kloss w „rodzinnym” gronie
Mimo że ubrania nadal są seksowne, nabrały miejskiego charakteru. Skórzane mini spódniczki zostały zestawione ze wzorzystymi swetrami i klasycznymi torebkami w stylu Versace. Jak według was prezentuje się Karlie Kloss w roli młodej matki i przywódczyni domowego ogniska?
Nowy wizerunek Versace
Moda według Versace kojarzy się przede wszystkim ze zmysłowymi, nowoczesnymi projektami. Jak się okazuje włoski dom mody, zaczął doceniać zabiegane rodzicielki, które są jednocześnie odnoszącymi sukces bizneswoman. Karlie jako obiekt pożądania pozuje do zdjęcia w kolorowej, asymetrycznej sukience. Całość uzupełniona została o zdobiący szyję, modny choker. My nie możemy oderwać wzroku od top modelek!
#bruceweber firma la campagna pubblicitaria #versace #fw2016. @versace_official #LagoBluBlog ➡ http://bit.ly/1XBzSeJ Versace presenta la campagna pubblicitaria Autunno Inverno 2016 scattata da Bruce Weber. Autore di alcune tra le più iconiche immagini Versace, Weber torna a collaborare con la maison per la prima volta dal 1999… Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Lago Blu Blog (@lagoblu) 7 Cze, 2016 o 12:59 PDT