Wraz ze zmianą dyrektora kreatywnego, dom mody Calvin Klein zaskoczył wszystkich, pokazując na Instagramie nowe logo marki! Ale to nie koniec zmian! Zobaczcie, czym jeszcze zaskoczy nas Raf Simons i CK…
Nowe logo Calvina Kleina
Marka Calvin Klein od lat zaskakuje odważnymi kampaniami, jak ta z Justinem Bieberem, Kendall Jenner, czy Brooke Shields (1981 r.)! Nowy dyrektor kreatywny amerykańskiego domu mody, Raf Simons, postanowił pójść o krok dalej i przed premierą swojej pierwszej kolekcji dla CK, zmienił diametralnie kultowe logo marki. Pierwsze, które powstało w latach ’70 i którego autorem był Jeffrey Banks, przeszło na przestrzeni lat kilka modyfikacji. Zmieniał się głównie odcień liter. Finalnie projekt, który teraz ujrzał światło dzienne, jest powrotem do oryginału. Zniknęło słynne CK, a nazwa marki jest teraz pisana jednakowymi, prostymi literami. Za projekt nowego logo odpowiada Peter Saville i oczywiście Raf Simons.
Calvin Klein – powrót do korzeni amerykańskiej marki
Wszystko wskazuje na to, że marka CK pod dyrekcją Rafa powróci do swoich korzeni i jednocześnie wskaże nowy kierunek współczesnemu minimalizmowi. Po głośnej pozasezonowej kampanii Calvin Klein by Appointment, z kultową białą bielizną i aktorką Abbey Lee w rolach głównych, nie możemy się doczekać pierwszej kolekcji Simonsa dla Calvina Kleina, której premiera zapowiadana jest na 10 lutego.
Fot.: eastmews.pl, Instagram