O tej nietypowej współpracy mówią wszyscy! Michał Szpak, znany ze swoich barwnych stylizacji i odważnych kreacji artystycznych, zadebiutował w roli ambasadora i modela dla znanej marki kosmetycznej! Wszystko wskazuje na to, że wkrótce również mężczyźni będą kreować trendy w makijażu…
Michał Szpak- artysta o wielu twarzach
Michał już niejednokrotnie zaskakiwał nas swoim wizerunkiem! I chociaż od jego wygranej w programie X Factor minęło sporo czasu, wciąż dla wielu Polaków pozostaje postacią kontrowersyjną. Artysta przykłada dużą wagę nie tylko do muzyki jaką tworzy, ale i do odzwierciedlania swojej osobowości poprzez stroje i makijaż. Jest jednym z nielicznych mężczyzn na polskiej scenie muzycznej, który bez ograniczeń bawi się modą i niemal zawsze pamięta o pasującym do stylizacji kolorze paznokci. Trudno więc o lepszego i bardziej wiarygodnego ambasadora dla marki lakierów hybrydowych Nails Company!
Kulisy sesji zdjęciowej w Wenecji
Zdjęcia do nowej kampanii marki Nails Company odbyły się w romantycznej Wenecji. Michałowi towarzyszą na nich piękne kobiety, ekskluzywne samochody i zapierające dech w piersiach widoki. Jej pierwsze efekty możecie podziwiać na instagramie artysty, a cała kampania promująca nową linię lakierów hybrydowych, pojawi się już wkrótce w sieci. Marka Nails Company jest obecnie jedną z najpopularniejszych w branży beauty w Polsce, wciąż udoskonala swoje produkty i ekspresowo reaguje na światowe trendy. Reklama z utalentowanym piosenkarzem, bez wątpienia, przyczyni się do dodatkowego rozgłosu i kolejnych jej sukcesów.
Mężczyźni w reklamach kosmetyków do makijażu
Jedną z pierwszych marek, która zdecydowała się na wypuszczenie na rynek linii produktów do makijażu dedykowanej tylko mężczyznom, było Armani Beauty. Od tej pory w sieci zaczęło przybywać youtuberów pokazujących tutoriale wykonywane i dedykowane tylko męskiej widowni. Jedni pokazywali jak wykonać delikatny makijaż, inni w profesjonalny sposób prezentowali na swoich twarzach, jak wykonać konturowanie twarzy, a nawet strobbing! W 2016 roku znana marka kosmetyczna Cover Girl, odważyła się jako pierwsza na ambasadora i twarz linii kosmetyków wybrać mężczyznę, gwiazdę you tube’a, Jamesa Charls’a. Podobno umiejętności podkreślania kości policzkowych pozazdrościła mu sama Katy Perry, poprzednia cover girl.
Fot. eastnews.pl, Instagram
[poll id=”60″]
2 komentarze
Alex
Marzec 13, 2017 at 10:36 amTo nie są mężczyźni…
LILO
Marzec 16, 2017 at 3:25 pmNo ten James to raczej już się robi na kobietę. Michał na szczęście na ‚olej w głowie’ i nie robi z siebie ‚dziuni -laluni’. jest bardzo męski!