Rok temu z amerykańskiego wydania „Playboya” zniknęły kuszące nagością modelki. Wielu uważało to za wielki błąd, zarzucając magazynowi utratę tożsamości. Na szczęście wydawcy wytrzymali w swoim postanowieniu jedynie kilka miesięcy! Playboy bez nagich kobiet? To nie mogło się udać…
#NakedisNormal
Playboy po roku od decyzji usunięcia rozbieranych zdjęć ze stron magazynu, przyznaje, że ta decyzja była błędem. Wydawcy postanowili powrócić do sprawdzonej przez dziesięciolecia formuły i prezentować na swoich łamach zdjęcia z pięknymi, nagimi kobietami, które bez wątpienia były znakiem rozpoznawczym kultowego magazynu dla panów i kluczem do jego sukcesu. Powraca również rubryka z dowcipami oraz komiksami – one również doświadczyły krucjaty przeciw goliźnie. Playboy zmienia się na nowo, jednak w przewrotny sposób, powracając do swoich korzeni.
Cooper Hefner – dyrektor kreatywny „Playboy”
Informacje o zmianach potwierdził na swoim Twiterze sam dyrektor kreatywny magazynu i syn założyciela „Playboya” – Cooper Hefner. Przyznał, że nadszedł czas powrotu do tego z czym magazyn jest kojarzony od 1953 roku. Nagość powraca, lecz w nowym świeżym wydaniu. Amerykański magazyn rozpoczął swoją kampanię promocyjną wydania pod hasłem #NakedIsNormal, przekonującym, że nagość nie jest i nigdy nie była problemem, kontrowersja jej przekazu zależy jedynie od estetyki jej publikacji. Nowa kobieta Playboya będzie subtelniejsza i bardziej naturalna, co już teraz widać po nowej okładce marcowego wydania, na której możemy podziwiać delikatną Elizabeth Elam. Jesteśmy przekonane, że Hugh Huff odetchnął z ulgą!
[poll id=”35″]
Fot.: Instagram