Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Pani Ekscelencja, Iga Lis, Julia Wieniawa i Tycjana noszą nowy model Reebok Classic!

Pani Ekscelencja, Iga Lis, Julia Wieniawa i Tycjana noszą nowy model Reebok Classic!

Nadchodzi nowe! Reebok Classic odświeża kultowy model sneakersów Club C Zip. W najnowszej kampanii marki wzięły udział polskie gwiazdy social media! Zobaczcie, jak wypadły!

Reebok Classic to linia, której nie trzeba przedstawiać. Wczoraj do sieci trafiła najnowsza kampania z udziałem czterech żywiołowych i pełnych pasji dziewczyn. Do współpracy zaangażowano najpopularniejsze gwiazdy mediów społecznościowych – Panią Ekscelencję, która w polskiej blogosferze istnieje już od dawna, nową gwiazdę sieci – Julię Wieniawę, początkującą modelkę – Igę Lis oraz młodą, obiecująca didżejkę, Tycjanę Acquasante. Ten wybór nie powinien nikogo dziwić. To właśnie o nich jest coraz głośniej w sieci!

 

Kampania Reebok

Kampania promuje nowe, odświeżone buty Club C Zip, które bazują na klasycznym modelu, jednak zostały udoskonalone o bardziej designerski wygląd. Sneakersy zostały nieco zmienione, tak, aby były uosobieniem współczesnego twórczego pokolenia. Stworzone z myślą o tych, którzy cenią sobie wygodę, żyją w ciągłym biegu, lecz nie zapominają o „kropce nad i”, czyli butach – modnym uzupełnieniu stylizacji. Tak oto Club C Z pojawiły się na rynku nieco odmienione – sznurówki  zostały zastąpione efektowny zamkiem, który nadał im dekoracyjnego sznytu oraz wzbogacono także paletę kolorystyczną. Nowy model butów został poszerzony o róż, czerń i klasyczną biel.

Plener sesji,  która odbyła się na jednym z dachów warszawskich wieżowców, był iście spektakularny! Twórcy zadbali o to, by widok na panoramę Warszawy wzbudzał głębsze emocje, takie jak siła, odwaga i energia. I właśnie tym mają nas zarazić ambasadorki marki – cztery dziewczyny, które działając, spełniają swoje marzenia i dążą do upragnionego celu.  Motywem przewodnim sesji jest hasło #badzponad. Co to znaczy? To przede wszystkim zachęta do indywidualizmu i wybicie się ponad przeciętność, bo stać nas na więcej. Jak podoba Wam się najnowsza kampania Reeboka?

Gigi Hadid twarzą Reeboka

Nic dziwnego, że globalną ambasadorką marki została Gigi Hadid, która jako prawdziwa it-girl inspiruje zarówno stylem, jak i wyróżnia się silnym charakterem. Musimy przyznać, że wybór marki był bardzo trafiony! Gigi należy do najpopularniejszych modelek ostatnich sezonów, reprezentuje młode pokolenie i emanuję niezwykłą energią, z którą utożsamia się sportowa marka Reebok. Efekt możecie zobaczyć poniżej!

Fot.: Materiały prasowe Reebok Classic Polska

Napisz do autora: joanna.chabrzyk@allani.pl

Studia rozbudziły we mnie pasję do przegrzebywania otchłani Internetu i odnajdywania wartościowych informacji. Jestem zadeklarowaną minimalistką, która nie ulega krótkotrwałym trendom. Praca w Allani pozwala mi realizować się w dziale contentowym oraz rozwijać w dziedzinie mody. W wolnych chwilach zaczytuje się w blogach z pogranicza mody i nowych technologii. Staram się być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i wydarzeniami z branży fashion. W wolnych chwilach sięgam po literaturę drogi.