Kategorie

Poznajcie nową kolekcję The Odder Side!

Polska marka The Odder Side jest obecnie jedną z najpopularniejszych i najczęściej lajkowanych na Instagramie. Zobaczcie czemu zawdzięcza swój sukces i co przygotowały dla nas na nowy sezon Justyna Przygońska i Brygida Kubiś…

Sekret sukcesu marki The Odder Side

The Odder Side powstało w 2014 roku i niemal natychmiast zauroczyło Polki minimalistycznymi i oryginalnymi projektami. Początkowo w kolekcjach Brygidy Kubiś i Justyny Przygońskiej mogłyśmy znaleźć głównie białe i czarne oversizowe t-shirty z dekoltem na plecach. W krótkim czasie dołączyły do nich bawełniane mini spódniczki w pastelowych kolorach i kimonowe swetry. Z miesiąca na miesiąc marka zdobywała mnóstwo nowych fanek na Instagramie, gdzie projektantki pokazywały swoje codzienne stylizacje bazujące na wygodnych, a zarazem seksownych ubraniach z metką The Odder Side. Od kilku sezonów poza koszulkami z głębokim dekoltem na plecach, w kolekcjach polskiej marki możemy znaleźć również kobiece sukienki, ciepłe bluzy, marynarki i swetry. Wszystkie ubrania niezmienne szyte w są w Polsce z wysokiej jakości bawełny, wiskozy i wełny.

Kolekcja The Odder Side na wiosnę-lato 2017

Zdjęcia do najnowszej kampanii The Odder Side powstały w słonecznej Barcelonie, a ich autorką jest fotografka Małgorzata Turczyńska. Zmysłowe stylizacje stworzyła współzałożycielka marki i stylistka Brygida Kubiś, a przed obiektywem stanęła piękna modelka Irina.

  • The Odder Side SS 2017
  • The Odder Side SS 2017
  • The Odder Side SS 2017
  • The Odder Side SS 2017
  • The Odder Side SS 2017

W wiosennej kolekcji The Odder Side niezmiennie panuje prostota i neutralne, delikatne kolory. Nasze serca skradły kobiece sukienki i seksowne topy odsłaniające ramiona i plecy (oczywiście!). Fanki The Odder Side wiosnę przywitają w kimonowych marynarkach, longsleevach w paski oraz (najmodniejszych w tym sezonie) uroczych, różowych sukienkach. Kolekcja trafiła do sprzedaży 22 marca i jest dostępna online na oficjalnej stronie marki oraz na platformie Showroom.pl.

Fot.: theodderside.pl, Instagram

 

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.