Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Piękna Dee Dee odnalazła w końcu Wojtka z Warszawy!
Kampania Reserved

Piękna Dee Dee odnalazła w końcu Wojtka z Warszawy!

Od kilku dni trwały poszukiwania Wojtka z Warszawy, w które zaangażowana była niemal cała Polska! Jak się jednak okazało, wzruszające nagranie pięknej Dee Dee i niespotykana historia miłosna zdecydowanie nie skończy się happy endem…

Niezwykła historia miłosna

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=HoUXt6pVeQ8″ width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

Kilka dni temu śliczna Dee Dee z USA nagrała krótki film, w którym prosi o pomoc w odnalezieniu Wojtka z Warszawy, którego poznała na jednym z koncertów. Film został opublikowany na You Tubie i natychmiast stał się jednym z najczęściej udostępnianych i oglądanych filmów w sieci (ponad 1,5 miliona odsłon). Polacy wzruszeni niebywałą historią i zauroczeni dziewczyną, zaczęli nawet publikować własne filmy, mające na celu pomoc parze w odnalezieniu się!

Kim jest Wojtek z Warszawy

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=-qpPXACkDaw” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

We wtorek na You Tube Dee Dee opublikowała kolejny film z informacją, że przyjeżdża do Polski! Radość internautów nie trwała jednak długo. Dzisiaj rano do sieci trafił kolejny filmik, pokazujący ze szczegółami przyjazd Amerykanki do Warszawy wraz z zespołem z Nowego Orleanu (na koncercie którego poznała Wojtka). I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że film okazał się… zapowiedzią kampanii reklamowej marki Reserved! Końcowe napisy i logo jednej z największych polskich marek odzieżowych zdradziły prawdziwe intencje pięknej dziewczyny, która faktycznie oszukała miliony Polaków…

Polish boy wanted

Autorem viralowej reklamy, która poruszyła serca Polaków jest agencja Warsaw Creatives. Szef agencji (Paweł Walicki) i senior PR & project manager Linda Czerniawska, w rozmowie z Maciejem Budzichem, autorem bloga Mediafun.pl zdradzili intencje jakimi się kierowali, tworząc nietypową reklamę. Według nich kampania miała trafić do polskich mężczyzn i ich dowartościować. Czytając komentarze pod filmem ich autorstwa nietrudno jednak zauważyć, że nie każdy podziela ich entuzjazm, a część odbiorców jest wręcz oburzona sposobem, w jaki marka Reserved ich oszukała.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=qVPKkghHeoE” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

fot.: YouTube

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.