Emily Ratajkowski jest jedną z najbardziej rozchwytywanych modelek. Nie może, więc narzekać na nudę, ostatnio dostała dwa znaczące angaże! Zobacz kolejne zachwycające sesje z jej udziałem. Jesteście ciekawi jak wypadła? Chodźcie!
Emily jest modelką o polskich korzeniach, która zabłysnęła paradując topless w teledysku „Blurred lines” Robina Thicke. Po tym kontrowersyjnym debiucie jej życie nabrało tempa, a sama Emily pnie się konsekwentnie po szczeblach kariery. Zaczęły interesować się nią znane marki bieliźniane oraz streetowe, zatrudniając ją do kampanii reklamowych. Prawdziwym przełomem w karierze był jednak udział w pokazie Marca Jacobsa i od tego momentu świat dostrzegł ją jako modelkę. Niedawno zadebiutowała na okładce niemieckiego Vogue. Oprócz niej w sierpniowym numerze pojawiła się również Lily Aldridge, Stella Maxwell, Irina Shayk oraz Rosie Huntington-Whiteley.
Emily w kampanii Amore + Sorvete
Sesja w jednym z największych magazynów modowych to nie jedyny jej sukces. Ratajkowski została ambasadorką australijskiej marki specjalizującej się w produkcji seksownych strojów kąpielowych, Amore + Sorvete. Trzeba przyznać, że amerykańska modelka w bikini wygląda jak prawdziwa seksbomba! Do sieci wyciekły już pierwsze zdjęcia! Niezaprzeczalnie Emily idealnie pasuje nowa rola. Warto dodać, że jest to pierwsza, oficjalna kampania Amerykanki, dlatego też pochwaliła się pierwszymi zdjęciami z sesji na swoim Instagramie.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Emily Ratajkowski (@emrata) 20 Lip, 2016 o 7:58 PDT
Emily reklamuje stroje kąpielowe
Kolekcja w sprzedaży będzie dostępna dopiero we wrześniu. Jeśli chodzi o kroje, projektanci marki Amore + Sorvete postawili na kobiecość i mnóstwo seksapilu. Zastosowano też typowo letnie kolory jak pomarańcz, turkus, nie zabrakło też fioletu. Emily nie ma problemu z pokazywaniem swojego ciała, a jej seksowne krągłości pokochali mężczyźni na całym świecie. Wybór Emily Ratajkowksi na twarz kampanii marki był więc strzałem w dziesiątkę! Moim zdaniem prezentuje się obłędnie, a co wy myślicie?
Fot.:Eastnews, Instagram