Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Tak odważnej kampanii jeszcze nie widzieliście!
Missguided nowa kampania

Tak odważnej kampanii jeszcze nie widzieliście!

Wyobrażacie sobie reklamę bielizny z naturalnymi niewyretuszowanymi modelkami? Niemożliwe stało się możliwym! Marka Missguided zaprosiła do swojej kampanii modelkę plus size, która pokazała się taką, jaką stworzyła ją natura.

Odzieżowa marka Missguided już od jakiegoś czasu promuje ideę body positive – w swoich kampaniach unika retuszowania zdjęć i prezentuje naturalne kobiece piękno. Modelki, nawet te szczupłe i wysportowane, pokazane są z całym realizmem. Znajdziecie u nich wszystko to, z czym zmaga się każda z nas: rozstępy, celluit, przebarwienia czy znamiona. Teraz Missguided wkracza na nową drogę walki z sztucznością i zakłamywaniem rzeczywistości i do nowej kampanii zatrudnia modelkę plus size. Efekt Was oszołomi!

Modelka plus size zachęca do samoakceptacji

Do współpracy Missguided zaprosiło Felicity Hayward – aktywistkę na rzecz ruchu body positive oraz modelkę plus size. Dziewczyna o okazałych kształtach w krótkim filmiku promującym nową kampanię #MakeYourMark występuje w samej bieliźnie i pokazuje dosłownie wszystko. Widzimy tu nie tylko krągłości, ale i wszystkie niedoskonałości modelki: fałdki tłuszczu, rozstępy czy bladą skórę. Czy to przeszkadza Felicity? Wcale nie! W spocie reklamowym sama przyznaje:

Nazywam się Felicity Hayward. Muszę przyznać, zdecydowanie kocham swój tyłeczek. Moje życiowe motto brzmi: miłość do samej siebie przynosi piękno. Jako kobiety musimy wiele przejść – w kwestii naszych ciał, zdrowia psychicznego, w kwestii wszystkiego. Jesteśmy niesamowitymi istotami. To piękne, gdy możemy razem pracować i wspierać się nawzajem.

Ubrania, które dodadzą Ci pewności siebie:

Czy kampania Missguided jest słuszna?

Szokująca kampania Missguided może drażnić i razić poczucie estetyki, choć z drugiej strony pokazuje całą prawdę. Niestety, kobiece ciało nie jest idealne, jednak w świecie, w których rządzi Photoshop, a wyretuszowane modelki bez grama skazy patrzą na nas z okładek magazynów i bilboardów, niejedna dziewczyna wpada w kompleksy. Missguided postanowiło z tym walczyć, co podkreśliła Samantha Helligso, szefowa marketingu marki:

Jako marka czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, aby wspierać młode kobiety i inspirować je do bycia pewnymi siebie. W związku z tym mamy misję, aby pokazać naszym klientom, że dobrze jest być sobą i celebrować swoje „wady”, indywidualność, i nie dążyć do tego, co świat postrzega jako perfekcyjne. Bo w rzeczywistości perfekcja nie istnieje.

Ubrania marki Missguided w atrakcyjnych cenach:

Jak oceniacie akcję Missguided? Uważacie, że takie odważne kampanie są uzasadnione? A może tylko wzbudzają niesmak? Podzielcie się swoją opinią!

Fot.: Instagram

Napisz do autora: justyna.majerska@allani.pl

Wielbicielka mody, nie tylko współczesnej, ale i dawnej. Wolny czas najchętniej spędza przy maszynie do szycia, dzięki której urzeczywistnia swoje kostiumowe projekty. Lubi rowerowe wycieczki, literaturę historyczną i gorącą czekoladę.

One Comment