Kategorie

skóra na nowy rok 2018

Te noworoczne postanowienia będą zbawienne dla Twojej skóry

Rozpoczynając nowy rok można skusić się o zrobienie postanowień. Te poniższe będą szczególnie zbawienne dla Twojej skóry. Zobacz, za jakie nawyki wprowadzone w 2018 roku na pewno Ci podziękuje!

Zdrowo się odżywiaj

W sumie to noworoczne postanowienie nie tylko wpłynie dobrze na Twoją skórę, ale znacząco poprawi wygląd Twojej sylwetki. To, że jedzenie ma ogromny wpływ na cerę, wiadomo nie od dziś, dlatego tak ważne jest utrzymanie zbilansowanej diety i dbanie o nawodnienie organizmu. Pij 6-8 szklanek wody dziennie, często sięgaj po warzywa, owoce oraz ryby. Zrezygnuj (albo ogranicz) ilości spożywanego tłuszczu i cukru, a jeśli przy okazji nowego roku rzucisz palenie, Twoja skóra będzie bić pokłony z wdzięczności.

Pamiętaj o regularnym peelingu

Peeling jest bardzo ważny dla naszej skóry, a tak często o nim zapominamy. Mechaniczne złuszczanie pozwala pozbyć się komórek martwego naskórka, których codziennie produkujemy aż 10 milionów. To właśnie dzięki peelingowi skóra staje się wygładzona, rozświetlona, a w niektórych partiach ciała ujędrniona. Aby zauważyć pozytywne zmiany, złuszczający rytuał pielęgnacyjny powinnaś stosować 1-2 razy w tygodniu.

Tak dla depilacji zimą!

A skoro o złuszczaniu mowa… Być może nie wiesz, ale depilacja skóry pozwala utrzymać ją w dobrej kondycji i przy okazji pozbyć się martwego naskórka, co znacznie poprawi wchłanianie się pielęgnacyjnych balsamów i olejków. Dlatego nie ma wymówek! Nawet zimą warto regularnie golić nogi i nie sugerować się tym, że owłosienie zakryjesz jeansami czy grubymi rajstopami.

Codziennie nawilżaj skórę

Krem nawilżający powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety i nie być używany tylko od czasu do czasu. Podstawą zadbanej cery jest bowiem rutyna, dlatego musisz stać się sumienna i nakładać preparat rano i wieczorem, po demakijażu skóry i kąpieli. Wybierając odpowiedni krem kieruj się typem swojej cery oraz zwracaj uwagę na składniki. Im więcej naturalności, tym lepiej! Pożądane są witaminy A i E, aloes, masło shea, olej jojoba czy mleczko pszczele.

Fot.: Shutterstock