Jak zachęcić do dyskusji na dany temat? Wystarczy wywołać wokół niego kontrowersje. Z tego założenia wyszli chłopcy z Carne Bollente, którzy stworzyli T-shirty z haftami prezentującymi bezpruderyjne pozycje seksualne. Zobacz, kto został wielkim fanem tego projektu!
Szokujący projekt
Co zrobić, żeby odnieść sukces w biznesie z branży fashion? Przepis na to niewątpliwie znają chłopcy z Carne Bollente, którzy w zawrotnym tempie rozpromowali swój szalony koncept. Cała idea opiera się na minimalistycznych T-shirtach z wyhaftowanymi kolorowymi pozycjami prosto z… kamasutry. Głównym założeniem twórców było wyciągnięcie rozmów o seksie z obszaru tabu i sprowokowanie debaty na ten temat. Pomysł okazał się niezwykle trafiony, tak jakby rynek mody czekał właśnie na tego typu kontrowersje! Agoston Palinko – ilustrator i twórca grafik na koszulkach, postawił przede wszystkim na przekaz, ograniczając design do minimum. Trzeba jednak przyznać, że wyobraźnia autora jest nieograniczona, dlatego bohaterów swoich projektów umiejscowił w niecodziennych sceneriach. Na koszulkach marki Carne Bollente możemy więc znaleźć kochanków na stoku narciarskim, nad jeziorem, w lesie, czy dziewiczej łące.
Modna kontrowersja
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @carnebollente 26 Wrz, 2016 o 3:57 PDT
Jak to zwykle bywa, modę na unikatowe i oryginalne rzeczy szybko podchwyciły topowe trendsetterki! Koszulki od chłopaków z Carne Bollente znalazły się w garderobie między innnymi Chiary Ferragni, Valery Kaufman i Tumi Lambert, dzięki którym sprzedaż ich produktów znacznie wzrosła. Fashionistki kochają kontrowersje, dlatego T-shirty z pozycjami erotycznymi są perfekcyjnym urozmaiceniem ich stylizacji.
Monika Brodka w koszulce Carne Bollente
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ⚡️Brodka Official ⚡️ (@missbrodka) 9 Gru, 2015 o 7:42 PST
Francuską marką zainteresowała się również nasza rodzima gwiazda, Monika Brodka, która uwielbia unikatowe i wzbudzające zainteresowanie rzeczy. Prosty T-shirt wpisał się idealnie w konwencję, jaką piosenkarka utrzymuje w swoich stylizacjach. Widać, że koszulka spodobała się również jej obserwatorom! Post z T-shirtem zebrał prawie 5 tys. polubień! Czyżby marka znalazła swoich odbiorców również w Polsce? Zobaczymy!