Equality dzięki firmie Nike, ma szansę być wiosną jednym z najpopularniejszych haseł w USA! Zobaczcie koszulki ze społecznym przesłaniem, kolekcję kultowych butów koszykarskich w nowej odsłonie i poruszającą kampanię Nike promującą równość…
Moda na T-shirty z przesłaniem
Koszulki ze społecznym przesłaniem znalazły się w tym sezonie w kolekcjach największych domów mody takich jak Dior, Vivienne Westwood czy Vetements. Maria Grazia Chiuri – dyrektor kreatywna marki Dior, zdecydowała się na feministyczne hasło We Should All Be Feminists. Jedna z najpopularniejszych obecnie marek streetwearowych, Vetements, promuje buntownicze teksty i umieszcza je na swoich oversizowych bluzach i t-shirtach. Manifestowanie swoich poglądów nigdy nie było tak modne jak dzisiaj! I choć bez wątpienia, Nike wie czym jest dobry PR i trendy, zapewnia, że kampania Equality nie jest tylko chwytem marketingowym.
Kampania NIKE Equality wspierająca równość
Nike postanowiło wyrazić swoje poparcie dla wciąż często dyskryminowanych, czarnych obywateli USA. Do kampanii Equality zaangażowano największe gwiazdy sportu i muzyki i znakomitą reżyserkę Melinę Matsoukas. W poruszającym spocie promującym projekt zobaczymy m.in. Michael’a B. Jordan’a w roli narratora, LeBrona Jamesa, Serenę Williams i usłyszymy Alicię Keys śpiewającą A Change Is Gonna Come Sama Cooke’a.
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=43QTjFCPLtI” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]
NIKE- kolekcja Equality
Niezwykła kolekcja składa się z czarnego t-shirtu i lini sneakersów Black History Month. Limitowana seria BHM to kultowe koszykarskie buty Nike w nowej odsłonie. Znajdziemy w niej czarno-białe wersje modeli LEBRON 14, KYRIE 3 i KD9. Nie zabrakło też kultowych Air Force 1, Jordanów 1 i 1 GS oraz Nike Trunner’ów. Każda para wygląda fantastycznie i bez wątpienia cała kolekcja szybko zniknie ze sklepowych półek. Mamy jednak nadzieję, że hasła Nike promujące równość zostaną z nami dłużej niż jeden sezon.
Fot.: nike.com, Instagram, youtube