W najnowszej kampanii na wiosnę 2017 House odsłania nowe oblicze popularnych hashtagów i w przewrotny sposób dziękuje swoim klientom za… bycie sobą!
#Thank You for beeing You
House chce być jak najbliżej młodych ludzi i uczestniczyć w ich codziennym życiu. Oryginalne zdjęcia kolekcji na wiosnę-lato 2017 pokazują nie tylko ubrania i dodatki, ale również zabawne interpretacje znanych hashtagów! Według House, #dogfilter to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej, niż popularne asany i ashtangi. Nie mniej zaskakujący jest alternatywny spot reklamujący nową kolekcję. Autorami oryginalnego scenariusza są Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, którzy wraz Kacprem Fertaczem odpowiadają za niekonwencjonalny i dowcipny spot.
Kolekcja House na wiosnę 2017
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=xv4Fo_jwSHE” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]
Propozycje polskiej marki na wiosnę mają w sobie nastrój szczęścia, sporą dawkę zdrowego dystansu oraz poczucia humoru. Dla mężczyzn House przygotował linię sportowo-casualowych ubrań, w których każdy fan trendowego streetwear’u znajdzie coś dla siebie. Będzie też dużo dżinsu, sportowych tkanin i kolorowych nadruków. W kolekcji damskiej znajdziemy natomiast kwieciste sukienki, które będziemy łączyć z rockowymi ramoneskami, dżinsem i (oczywiście) bluzami. Wiosenno-letnie ubrania w House to śmiech, kolory i spontaniczny luz, a przede wszystkim zupełnie nowe podejście do mody!
Konkurs House x Instax
Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. Żeby wziąć udział w konkursie, należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów, umieszczonych na zdjęciach z wiosennej kampanii. Wybrane osoby otrzymają m.in. aparaty Instax Mini 8 i bony zakupowe House. Zwycięzcy wezmą również udział w warsztatach fotograficznych, spotkaniu ze stylistką oraz evencie z blogerami, dziennikarzami i najważniejszymi osobami świata mody.
Fot.: mat. prasowe