Kategorie

  • Allani
  • /
  • News
  • /
  • Zobaczcie nową, zabawną kampanię marki House!
Kampania House wiosna 2017

Zobaczcie nową, zabawną kampanię marki House!

W najnowszej kampanii na wiosnę 2017 House odsłania nowe oblicze popularnych hashtagów i w przewrotny sposób dziękuje swoim klientom za… bycie sobą!

#Thank You for beeing You

  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017

House chce być jak najbliżej młodych ludzi i uczestniczyć w ich codziennym życiu. Oryginalne zdjęcia kolekcji na wiosnę-lato 2017 pokazują nie tylko ubrania i dodatki, ale również zabawne interpretacje znanych hashtagów! Według House, #dogfilter to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej, niż popularne asany i ashtangi. Nie mniej zaskakujący jest alternatywny spot reklamujący nową kolekcję. Autorami oryginalnego scenariusza są Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, którzy wraz Kacprem Fertaczem odpowiadają za niekonwencjonalny i dowcipny spot.

Kolekcja House na wiosnę 2017

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=xv4Fo_jwSHE” width=”840″ height=”800″]zdj [/su_youtube]

Propozycje polskiej marki na wiosnę mają w sobie nastrój szczęścia, sporą dawkę zdrowego dystansu oraz poczucia humoru. Dla mężczyzn House przygotował linię sportowo-casualowych ubrań, w których każdy fan trendowego streetwear’u znajdzie coś dla siebie. Będzie też dużo dżinsu, sportowych tkanin i kolorowych nadruków. W kolekcji damskiej znajdziemy natomiast kwieciste sukienki, które będziemy łączyć z rockowymi ramoneskami, dżinsem i (oczywiście) bluzami. Wiosenno-letnie ubrania w House to śmiech, kolory i spontaniczny luz, a przede wszystkim zupełnie nowe podejście do mody!

Konkurs House x Instax

  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017
  • Kampania House wiosna 2017

Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. Żeby wziąć udział w konkursie, należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów, umieszczonych na zdjęciach z wiosennej kampanii. Wybrane osoby otrzymają m.in. aparaty Instax Mini 8 i bony zakupowe House. Zwycięzcy wezmą również udział w warsztatach fotograficznych, spotkaniu ze stylistką oraz evencie z blogerami, dziennikarzami i najważniejszymi osobami świata mody.

Fot.: mat. prasowe

Napisz do autora: katarzyna.sekscinska@allani.pl

Od ponad 10 lat związana z branżą Fashion jako manager, VM, stylista, dyrektor kreatywny i wykładowca akademicki. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Corporate Identity. Traktuję modę jako sztukę wyrażania emocji i jeden z kluczy do realizacji marzeń i życiowych celów. Hołduję zasadzie ‘less is more’ czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Praca wymaga ode mnie dużych pokładów kreatywności, więc w wolnym czasie wyłączam telefon i komputer, bycie offline to dla mnie najlepszy relaks.